sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Penne cu carne la cuptor

Nu am mai facut paste de ceva vreme , asa ca le-a venit randul . Sotul e iubitor de lasagna , dar nu aveam foi de lasagna si sincera sa fiu , imi era si tare lene sa fac , chiar de aveam . E prea multa munca. Asa ca am facut ceva care sa semene , dar simplificat: penne fierte , sos bolognese , cascaval , la cuptor .


Avem nevoie de :
- 400 g penne rigate , cascaval , sos de rosii cu busuioc
- pt. sos : 350 g carne tocata amestec vita si porc , 1 ceapa , 2 catei de usturoi , 1 morcov ,o lingura  pasta de ardei , 250 g rosii , apa , sare , piper , busuioc , ulei

Preparam asa :
Pastele se pun la fiert in apa clocotita cu sare . Se fierb al dente , se scurg si se clatesc cu apa .
Ceapa se taie solzisori , se caleste in ulei , se adauga morcovul ras , apoi carnea tocata si se lasa pana isi schimba culoarea . Se adauga usturoiul tocat marunt , pasta de ardei , rosiile fara pielita tocate marunt , sare , piper dupa gust , busuioc . Se acopera cu apa soi se lasa la fiert , la foc mic , cca . o ora.
Pastele scurse se amesteca cu sosul bolognese .
Intr--o tava unsa bine cu unt se aseaza pastele cu carne , se toarna deasupra sos de rosii cu busuioc , se rade cascaval deasupra . Se da la cuptor 15-20 minute .

15 comentarii:

  1. Ai,ai,ai...acu' chiar mi-e pofta si mie de paste!

    RăspundețiȘtergere
  2. cand vad poza asta, mai ca-mi vine sa itind mana in monitor sa iau farfuria:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Nu , dar fac repede alta . Te astept cu ea proaspata , calda .

      Ștergere
  4. Imi plac pastele ! Arata super apetisant !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...