miercuri, 27 februarie 2013

Guacamole

Guacamole este un sos de origine mexicana , pe baza de avocado. Eu nu sunt mare amatoare de avocado , dar acest sos chiar mi-a placut , a mers de minune alaturi de niste taco.



Am folosit 1 avocado bine copt , 1 catel de usturoi , 1/2 ceapa mica , 1 varf de lingurita de fulgi de chilli , zeama de la 1/2 lamaie , 1 lingura  iaurt gras ( 10%), sare , 1 lingurita ulei de masline extra-virgin

Avocado se taie pe jumatate si se scoate samburele. Miezul se scoate cu ajutorul unei lingurite. Ceapa si usturoiul se taie bucatele. Se pun avocado , ceapa , usturoiul , fulgii de chili , zeama de lamaie si uleiul intr-un blender si se paseaza. Se adauga iaurtul si sare dupa gust si se amesteca bine pentru omogenizare.

4 comentarii:

  1. bun am inteles reteta dar cu ce se serveste sosul nu ai specificat e okei eu l-am gustat in america dar cu catofii pai si carne de iepure

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu ma dau in vant dupa avocado, dar sosul asta ma tenteaza si pe mine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba am specificat "a mers de minune alaturi de niste taco"

    RăspundețiȘtergere
  4. Paula , poate ti-ar placea , asa cum am fost si eu surprinsa placut de el .

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...