marți, 12 iulie 2011

Sos de unt de arahide

Sotul avea pofte ...unt de arahide .A cumparat , dar a realizat ca nu e asa cum si-l amintea el din copilarie , cand a primit din State de la un vecin.Asa ca , statea borcanul suparat , singurel in dulap. Am intrebat si eu ce as putea face cu el , si pe langa alte retete delicioase , Aura , pe Arta Culinara , mi-a dat ideea de sos. Ea foloseste si ghimbir , mie nu-mi place gustul , asa ca l-am scos.



Avem nevoie de :
- 2 linguri unt de arahide , 1 catel de usturoi , zeama de lamaie , 1/4 lingurita miere , 250 ml lapte de cocos , sare

Preparam asa:
Se pune o cratita la incalzit , se adauga untl de arahide , se lasa sa se inmoaie , amestecand in el sa nu se prinda si avand grija sa nu se arda.Se adauga usturoiul tocat marunt ( sau pisat ) , se amesteca bine , apoi se adauga mierea si laptele de cocos.Se omogenizeaza , se pune zeama de lamaie dupa gust ( eu am urmat sfatul Aurei , am pus cam o lingurita ) si sare.Se amesteca si se mai lasa putin pe foc sa se ingroase , amestecand continuu cu telul.


Rezulta un sos fin , foarte bun pentru carne de pui .

2 comentarii:

  1. Eu pana acum mi-l imaginam folosit doar in varianta de desert sau in ceva dulce oricum.
    Uite ca se poate si altfel.Interesant!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...