marți, 2 noiembrie 2010

Ciorba de fasole uscata

Cu afumaturi sau fara...imi place oricum.


Avem nevoie de:
- 500 g fasole uscata , 2 morcovi , 1 patrunjel , 1 telina mica , 1 ceapa , 1 ardei , 2 catei usturoi ,1 conserva rosii in suc propriu , sare , vegeta , ulei , 1 lingurita boia  , leustean.

Preparam asa:
Fasolea se lasa la inmuiat de seara pana dimineata.Se pune la fiert in apa , iar cand da cateva clocote se arunca apa .Se repune la fiert , se adauga morcovii , patrunjelul si telina taiate felii , ardeiul cubulete , usturoiul  si se lasa sa fiarba.Cand fasolea este patrunsa , se toaca ceapa marunt si se caleste in ulei incins .Cand devine aurie , se adauga boia si rosiile din conserva cu suc cu tot.Se toarna peste fasole , se potriveste de gust cu sare si vegeta si se mai lasa sa dea cateva clocote.La final se presara deasupra leustean tocat.

Daca va place cu afumatura , aceasta se pune la fiert odata cu fasolea.

2 comentarii:

  1. Imi place mult ciorba de fasole, iar a ta arata minunat!.....
    Te-am adaugat in listuta mea de blogroll, ca sa te pot urmari mai bine. Daca iti face placere, viziteaza si blogul meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru apreciere .
    Te "urmaresc " si eu de ceva vreme .

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...